duminică, 19 august 2012

POVESTI CU ZANE

          Asta am văzut eu astăzi în parcul Copou de la noi din Vaslui , si a fost asa de amuzant ! Au fost acolo Tandala si Păcală si au povestit păţăniilor lor de la moara si de la popă de acasă . Ştiţi ca Tandala i-a tăiat nasul popii ? Iar Păcală i-a păcălit pe draci sa îi dea făină si secară ca s-a dus cu sacii plini de cenuşă la moara .
         Am văzut-o si pe Albă ca Zăpada care m-a ţinut în braţe si s-a jucat cu mine ; era foarte frumoasă exact ca în poveste . A fost si o zana acolo dar era cam micuţa si nu prea a ştiut cum sa mă ia în braţe dar  pană la urma a reuşit .  Balaurul era asa de mare si fioros dar zana cea buna si Albă ca Zăpada nu i-au dat voie sa se apropie de mine ca sunt mic si  ma sperii .                                                                                 
       Mă uitam la copii cum dansau cu personajele din povesti si tare as fi vrut si eu acolo dar nu pot decît sa zambesc si sa am răbdare . Oricum eu am fost foarte bucuros ca am stat în braţele zanei si a Albei ca Zăpada care au spus ca sunt un copil foarte frumos .









       

3 comments:

Cati spunea...

Sigur ca esti frumos Printule! Nici nu era nevoie de confirmarea zanelor si a printeselor din Copoul vasluian! Esti frumos, puternic, rabdator si plin de dragoste! Domnul sa te binecuvanteze!
Te pupa Printesa Raisa!

dyana spunea...

Multumim mult pentru complimentele facute . Si noi va pupam si sper sa ne auzim curand . Peste o luna o sa ne vedem , abia astept .

Raluca spunea...

Am adaugat link-ul blogului dvs. la aceasta colectie de bloguri ale copiilor cu nevoi speciale- sper ca sunteti de acord :) Daca nu, va rog sa ma anuntati si il stergem
http://10littlelucky.blogspot.ro/2012/08/raluca-despre-copiii-cu-nevoi-speciale.html

Trimiteți un comentariu