sâmbătă, 27 octombrie 2012

CLIPE DE FERICIRE

          Când s-a născut Marius toată lumea care îl vedea spune ca ce bine seamănă cu tatăl lui iar eu comentam tot timpul că : "Să semene cu tatăl lui la figura și cu mine la caracter " . Acum cand Marius Gabriel are aproape trei anișori mă gandesc ca poate era mai bine sa semene cu tatăl lui la caracter . E agitat tot timpul , ca și mine . 
La desene animate

            În ultimul an am stat acasă , nu am mai mers prin spitale și asa am reuşit sa-l obișnuiesc cu un program de masa și somn , dar am văzut și foarte multe schimbări în comportamentul lui . De exemplu cum face acum , mă vede ca stau la calculator si se smiorcaie sa mă duc sa-l bag în seama . Dacă fac curat prin casa nu mai plânge . Nu trebuie sa stau degeaba , sau dacă stau un pic trebuie sa fie el în braţele mele .
         Sa nu înţelegeţi ca mă plâng , chiar deloc . Pot spune ca sunt una dintre cele mai fericite  mămici care îşi vede prințisorul cum începe sa crească , mai greu dar creşte . Sunt bucuroasă sa îl vad ca atunci cand îl pun în scăunel sa se uite la desene animate se agita si râde , sau când stăm amândoi în fata calculatorului el începe sa tragă de fata de masa si dacă îl cert si îi spun  : " vezi sa nu faci vreo prostie , poate dai jos ceva " el se uita la mine sa vadă dacă sunt serioasă si apoi începe sa râda .
         Când vine tati de la munca si nu l-a băgat un pic în seama se pune pe un plâns de zici ca cine ştie ce a păţit . După ce mănâncă tati un pic începe adevărată joacă si casa se umple de râsete si bucurie . Eu ziua mai am treaba dar tati sta numai lânga el .
          Pot spune ca sunt o mămică super fericită cand îmi vad băiatul ca vrea în braţe cand îi spun hai la mami , sau cand stăm toţi la masa el încearcă sa ia lingura si mă face toata de mâncare dacă nu sunt atentă sau multe , multe altele care nu pot sa le exprim în cuvinte .
           Sper ca după operaţia de la Chişinău sa ridice mâna mai bine sau sa facă lucruri noi . Pe moment mă bucur de râsul lui cristalin si de feluritele sunete pe care le scoate (de unele se amuza si el cand se aude ) .
      Am uitat sa va spun ca micului meu prinţisor nu îi place sa coloreze sau sa stea degeaba . El trebuie tot timpul învârtit , întors pe toate  părţile ca are energie si trebuie sa o consume într-un fel .




Stau cuminte si privesc


Joaca cu tati


Asa imi place


                                         Acest videoclip e pentru cei care vor sa mă audă razand cand ma gadila mami .

0 comments:

Trimiteți un comentariu