marți, 4 iunie 2013

DOAR UN COPIL

           De mult timp nu am mai intrat pe blog . Am fost foarte ocupati  , internati prin spital pentru a rezolva problema refluxului gastroesofagian , pe la recuperare sau in incercarea a ceva nou : acupunctura . Lui Marius nu-i poate pune ace dar in schimb i-a pus niste senzori cu cristale lichide . Acesti senzori erau pusi in punctele in care trebuiau sa fie acele .    
        S-au petrecut multe schimbari in viata micului meu printisor si chiar am crezut ca va fi afectat . Dar nu , copilul meu este puternic si mereu zambitor . Noaptea , cand nu pot dormi ma uit la el si spun ca Dumnezeu  a facut o minune ca mi l-a trimis .
           Am fost si la Galati pentru o noua evaluare dupa operatia de miofibrotomie subcutanata ,
am facut o noua programare pentru luna noiembrie . Nu avem inca banii necesari sau pregatirea sufleteasca pentru aceasta operatie dar mai sunt cateva luni in care speram ca viata noastra sa revina pe un drum normal si linistit .
        Pentru cea de a doua etapa a operatiei de miofibotomie subcutanata mai avem nevoie de 1000 euro .  Anul trecut , cu o saptamana inainte de operatie mai aveam nevoie de 500 euro dar Dumnezeu a facut o minune si am facut rost de ei . Ne rugam Domnului ca anul acesta sa nu mai fim asa stresati si sa reusim sa strangem banii necesari .
        Daca Marius nu ar fi fost schimbat dupa operatie poate renuntam dar el lupta si in fiecare zi imi arata ca vrea sa se joace , sa vorbeasca , sa faca lucruri pe care le face orice copil normal . Este foarte bucuros cand il imbrac sa mergem afara , dar cel mai fericit este cand il baga copii in seama si se joaca cu el .
         A inceput sa deosebeasca sunetele , rade la cantatul cocosului sau cand aude cucul cantand . Ii place sa se joace cu animalele . Acestea pentru el sunt lucruri noi care pana acum nu le-am observat si asta imi da forta sa lupt si sa fac orice pentru a face terapiile necesare sau a strange banii necesari operatiei .
     

0 comments:

Trimiteți un comentariu