luni, 10 februarie 2014

Lupta continua

         Anul acesta avem un nou proiect si o noua terapie de incercat  : terapia ABR ( Advanced Biomechanical Reabilitation ) . Sa va povestesc putin de aceasta terapie .
        Prima oara am auzit de ABR de la prietena noastra Cati , mama unei superbe fetite pe nume Raisa . Cati este o luptatoare si a incercat tot ce se poate pentru fiica ei , astfel a aflat de aceasta terapie. Cu ajutorul asociatie " Copii, Suflete, Sperante " a reusit sa aduca in Romania aceasta terapie . Astfel incepand cu luna ianuarie 2013 tehnica ABR este disponibila si in Romania .
        Cati mi-a spus de multe ori sa incerc si eu aceasta terapie pentru micul meu printisor , dar din cauza banilor si fiind foarte sceptica nu am facut nimic . Sotul meu cand a vazut despre ce este vorba a spus , si sper sa nu supar pe nimeni acum , " dar ce au prosoapele acele , sunt fermecate ?" . Dar acum sincer va spun : prosoapele nu sunt fermecate dar tehnica da . Dupa ce am vazut evaluarea Raisei :  http://abr-romania.copiisuflete.ro/progrese-obtinute-cu-abr-2/, am ramas surpinsa de progresele ei , si a celorlalti copii . Mi-a parut rau ca nu am facut tot posibilul sa fac rost de suma necesara pentru a incepe tehnica ABR.
         Ne este destul  de greu sa strangem suma necesara deoarece Marius are intoleranta la gluten iar produsele din aceasta gama sunt foarte scumpe , iar din luna ianuarie sotului i-au micsorat salariul , ca doar e criza .

0 comments:

Trimiteți un comentariu